Op dit moment verzorgen wij de volledige migratie van SharePoint, van begin tot eind. Dit omvat gesprekken met klanten om hun wensen te inventariseren, advies over de inrichting, technische opzet en datamigratie. Daarnaast stellen we een autorisatiematrix op en testen we of de rechten overeenkomen met de wensen van de klant. Ook bieden we gebruikerstraining aan, zowel op locatie als via instructievideo's. Ons doel is om gebruikers optimaal te begeleiden in het gebruik van de Microsoft-omgeving.
Ik ben 2,5 jaar lang fysiotherapeut als gewerkt en in die tijd tot de conclusie gekomen dat het niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed en ik te weinig uitdaging kreeg. Ik wil graag mensen verder helpen, maar niet iedereen die bij de praktijk kwam wil écht geholpen worden. Dat vind ik jammer en merkte dat ik daardoor te weinig voldoening uit mijn werk kon halen. Ik vind mensen helpen nog steeds wel leuk, maar niet meer in de gezondheidzorg. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging.
Er hangt een relaxte sfeer op de werkvloer, iedereen is bereid om elkaar te helpen of even snel te overleggen. Het draait ook echt om samenwerken. Als iemand een project leidt, betekent dat niet dat diegene alles alleen hoeft te doen. We verdelen het werk, en als het nodig is, springt bijvoorbeeld iemand van beheer bij. Zo leren we van elkaar en zorgen we er samen voor dat het goed komt. Wat ik hier mooi vind, is dat iedereen zich verantwoordelijk voelt. We pakken dingen samen op en helpen elkaar waar nodig.
De eerste maand is mij heel goed bevallen. Alle collega’s zijn erg behulpzaam en de sfeer is hier heel gezellig. In deze eerste werkweken kreeg ik een 'buddy' toegewezen. Dit was een collega die al wat langer bij KNNS werkt in dezelfde functie. Hij heeft mij in korte tijd ingewerkt en stond klaar als ik vragen had. Maar natuurlijk kon ik ook bij anderen op de afdeling terecht voor vragen.
Waar ik het meest trots op ben in mijn werk is het snel kunnen helpen van onze klanten – daar haal ik zelf veel voldoening uit. De grootste uitdaging ligt voor mij momenteel nog bij de diverse klantomgevingen – iedere klant is weer net iets anders, dat maakt het leuk, maar soms ook wel lastig.
Wij maken graag kennis met je dus laat het ons weten! Je kan je vraag direct aan Bjorn stellen of aan Astrid (HRM) door te mailen naar hrm@knns.nl. Of luister naar de podcast 🎧 die jouw toekomstig teamleden hebben opgenomen.